ISO 9001 Danışmanlık Hizmetleri

ISO 9001 bütün kuruluşlara, hiç bir ayrım gözetilmeksizin uygulanabilen bir yönetim sistemi olup, kuruluşun müşteri ihtiyaç ve beklentilerini belirleme, tanımlama ve karşılamada, uluslararası alanda kabul görmüş bir yönetim standardıdır.

Kalite Yönetim Sistemi kuruluşun tüm faaliyetlerini yansıtır. Kuruluş ile birlikte gelişerek değişen ihtiyaçlara cevap verir. Etkin bir Kalite Yönetim Sisteminin şartlarını ortaya koyar. Bu standardın amacı, hata ve kusurları, azaltmak, ortadan kaldırmak ve daha da önemlisi önlemektir. Buradaki temel varsayım, etkin bir kalite yönetim sistemi oluşturulması ve uygulanması halinde müşteri ihtiyaçlarını karşılayacak kaliteli ürün ve hizmetler üretileceğidir. 

  • ISO 9001'İN FAYDALARI
  • Müşteri ilişkilerine odaklanan kuruluştaki müşteri şikayetleri azalır, müşteri memnuniyeti ve bağlılığı daha da artar.
  • Müşteri istek ve beklentilerini ön planda tutarak, daha iyi ürün tasarımı sağlar.
  • İyi tasarım ve planlama, işlem maliyetlerini azaltır.
  • Kalite problemlerinden kaynaklanan kalitesizlik maliyetlerini minimuma indirir.
  • Faaliyetlerin daha iyi planlanması, sorunların daha hızlı çözülmesi ile etkin bir yönetim sağlanmış olur.
  • Bu şekilde yönetim, tüm boyutlarıyla işletmesini daha net kontrol altında tutar, daha sağlıklı kararlar verir.
  • Tüm sorunlar sistematik şekilde analiz edileceğinden, işletmede sürekli bir gelişme olur.
  • Çalışanların faaliyetlere katılımı sağlanır, motivasyon ve çalışma heyecanları artar.
  • Her alanda sürekli iyileştirme ile kalifiye eleman oranı artar.
  • Departmanlar arası problemlerin çözümünde sistematik yaklaşım, verimliliği artırır.
  • Süreçler ve fonksiyonlar arasındaki tanımlanmış işleyiş, organizasyon içinde sağlıklı bilgi akışı sağlar.
  • Kuruluşun kalite imajı güçlenir, müşterilerin güveni artar.



TEHLİKE SINIFI LİSTESİ
ÇALIşMA SAATLERİ